Veebipoe „Kool“.unispot.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Unispot OÜ (registrikood 12143584), asukohaga Nõgikikka 10-2, 13516 Tallinn

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad. Seejärel kinnitades tellimuse vajutades nupule „esita tellimus“ saadetakse Tellijale kaubaarve, mille saab tasuda pangaülekandega.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine

Müüja toimetab tellitud kaubad tasuta Kooli. Kui Tellija soovib tellimuse tarnet pakiautomaati, siis lisandub paki saatmise tasu vastavalt pakiautomaadi operaatori hinnakirjale.

Taganemisõigus

Kaupa on võimalik tagastada ja vahetada kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode) või toote suurus ei sobi. Tagastatav toode ei tohi olla kantud. Tagastatavad tooted tagastatakse Kooli.

Pretensiooni esitamise õigus

Juhul, kui Kliendil esineb Veebipoe suhtes pretensioone, tuleb need saata e-posti aadressile info@unispot.ee. Pretensioonis tuleb märkida Kliendi nimi, kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, kaubal ilmnenud puudus ja esitatava nõude sisu (sh. Omalt poolt soovitatav lahendus). Lisada tuleb ka ostu tõendav dokument. Müüja vastab Kliendi kaebusele 14 päeva jooksul.

Müüja ei vastuta kauba mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest, s.h. hooldusjuhise mittejärgimisest tekkinud puuduste eest.

Juhul, kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Müüja puudustega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Müüja Kliendile kõik müügilepinguga kaasnevad tasud.

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning varjatud defektidee eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale.

Vaidluste lahendamine

Kliendi ja Müüja vahelised vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel.

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.